15. november 2010

Kongsberg :-)

No har det vert bloggtørke hos oss heilt sidan mai... så det må vi jo så klart gjera noke med!! :-)


Tiiidlig i går morres pakka eg å Wilma i bilen...reiste ned i Bergheim å henta Nøve å Nalle så bar det raka vegen te Kongsberg :-) Eg å Wilma sku vera tilskuera på vår første utsilling! Eg va skeptisk til å ta ho med inn..va luren på om ho kom til å vera skeptisk sidan ho ikkje er vane med så mange hunder å folk..men ho va som ein draum :-) Lite lyd tilogmed! :-)

Wilma som tilskuer på utstilling


Eg blei nesten litt overvelda av å sjå så mange lapphunder på ein gong. Dei e bare så nydelige!! :-) Litt dumt det ikkje va fleir svenske..men vi fekk sett ein då :-)

Vi traff så mange nye hyggelige hunder og eigere. Stas å helse på Gry og Milli som vi bare har sett i bloggen og hørt om fra Nøve :-) Like koselig å helse på Nina og Charlie og alle dei andre som eg har glømt navnet på... :-S



Gjennsynsgleden over å sjå Milli igjen var stor for Nalle.



Wilma, Charlie, Milli, Nalle, Lexi og Frost på tur etter utstilling



Tusen takk for turen Nøve :-) Dette var kjekt å vi gleder oss til neste utstilling i Kongsberg i mars.... Kanskje Wilma stiller og da ;-)




Då vi kom heim var det ein som var lei av å vera ute..han hadde jo vert ute siden vi reiste og da så det er forståelig.
Var ekstra godt å ligge oppå klesvasken min.....


Og det resulterte så klart i dette.......


Takk Pus for at du hjelper meg sånn at eg er nødd å legge sammen



Klem fra Wilma og Monica







7 kommentarer:

  1. Så koselig med et innlegg fra dere Monica. Det er lenge siden vi var hos dere. Tenker på dere av og til, hvordan dere har det på den vakre lille plassen oppe i heia:o)))

    Wilma var jo en så søt, god og kjærlig lappe-jente, som kom bort til meg rett som var. Hu er ei jente som en umiddelbart blir glad i. Nøve kalte henne naturbarnet, synes hun passet den benevnelsen

    En klem til Wilma frameg og Ville:o)))

    SvarSlett
  2. Det var utrolig hyggelig å hilse på deg og Wilma Monica!!!! Håper vi sees snart igjen. Go'jenta Wilma var jo en drøm i utstillingshallen, og selv Milli synes hun var skikkelig kul å leke med, og det uten at de hadde blitt "kjent" først liksom:o) Som du vet så er jeg jo passe svak for SL, Wilma gjorde ikke saken bedre:o) Hils jenta fra Milli og meg, og ha en fin uke oppe i "dalen":o)

    SvarSlett
  3. Vi har det bra her oppi den lille plassen vår vi Berit :-) Det va jo så koselig når dåke va med opp te oss. Ville va jo bare så herlig da! :-) Har du hatt henne på utstillinger? Tror vi komme til å prøve oss på neste kanskje...må legge oss i hardtrening da men ;-)
    God`klem tebake fra Wilma♥

    SvarSlett
  4. Takk for da Gry :-) Må ikkje bli for lenge til vi sees igjen. Kjøpte jo nylaga lever til Wilma der i går...da likte ho kjempe godt! Lurer på koffor!? :-P
    Ha ei fin uke dåke og :-)

    SvarSlett
  5. Jammen var denne jenta blogga også! Alle lappisene gjorde nok inntrykk,ja :o)
    Det ble en kjempekoselig dag, og Wilma oppførte seg jo som en verdensvant prinsesse! Jeg gleder meg til neste Kongsbergtur.
    Flink pus du har :o)
    Nå stikker vi opp og kidnapper Wilma..håper ikke katta setter seg til motverge ;o)

    SvarSlett
  6. Monica; jeg har ikke stilt Ville, er veldig usikker om jeg noen gang kommer til å gjøre det. Grunnen er at jeg har liksom ingen fokus på det, får bare litt lyst akkurat i øyeblikket når jeg leser at alle de andre bloggerne er med og i ringen:o)))
    Det hadde vært veldig gøy om du også hadde kommet med på neste lapphund treff i sommer 2011, Wilma er jo også lappe:o)))

    Ville koste seg vedlig oppe hos dere, jeg synes Wilma og Ville var så søte isammen, flinke Wilma passet på Ville når hun viste at hun var redd kyrene, utrolig herlig å se.

    Flott katte foresten:o)

    Klem til Wilma fra Ville :o)

    SvarSlett
  7. Så rart, trodde jeg hadde skrevet her til deg.
    Var veldig koselig å møte dere, håper vi sees i igjen på en annen utstilling :)

    SvarSlett